Quotation Laimer, Isabella, Koller, Monika, Stumpf, Marcus. 2020. Kaufentscheidungen am POS–Welche Rolle spielt der Produktgeruch? In: Werbung für alle Sinne, Multimodale Kommunikationsstrategien, Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation, Hrsg. Sabine Wahl, Elke Ronneberger-Sibold, Karin Luttermann, 141-157. Wiesbaden: Springer VS.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Kaufentscheidungen am POS–Welche Rolle spielt der Produktgeruch?
Title of whole publication Werbung für alle Sinne, Multimodale Kommunikationsstrategien, Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation
Editor Sabine Wahl, Elke Ronneberger-Sibold, Karin Luttermann
Page from 141
Page to 157
Location Wiesbaden
Publisher Springer VS
Year 2020
Reviewed? Y
Open Access N

Associations

People
Koller, Monika (Details)
External
Laimer, Isabella (Salzburger Flughafen GmbH, Austria)
Stumpf, Marcus (FOM Hochschule, Germany)
Organization
Institute for Marketing and Consumer Research IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5301 Distributive trades (Details)
5307 Business and management economics (Details)
5320 Marketing (Details)
5321 Market research (Details)
Google Scholar: Search