Quotation Schopf, Christiane, Dobrovits, Ingrid, Brunner, Katharina, Gehringer, Nina. 2020. Flipped Classroom im Rechnungswesenunterricht - Erkenntnisse aus einem design experiment an der WU Wien. In: Moderner Rechnungswesenunterricht 2020. Status quo und Entwicklungen aus wissenschaftlicher und praktischer Perspektive, Hrsg. Berding, Florian; Jahncke, Heike; Slopinski, Andreas, 335-358. Wiesbaden: Springer.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Flipped Classroom im Rechnungswesenunterricht - Erkenntnisse aus einem design experiment an der WU Wien
Title of whole publication Moderner Rechnungswesenunterricht 2020. Status quo und Entwicklungen aus wissenschaftlicher und praktischer Perspektive
Editor Berding, Florian; Jahncke, Heike; Slopinski, Andreas
Page from 335
Page to 358
Location Wiesbaden
Publisher Springer
Year 2020
Reviewed? Y
Open Access N

Associations

People
Schopf, Christiane (Details)
Dobrovits, Ingrid (Details)
External
Brunner, Katharina (WU Wien, Austria)
Gehringer, Nina (WU Wien, Austria)
Organization
Business Education IN (Details)
Research areas (Ă–STAT Classification 'Statistik Austria')
5348 Business education (Details)
5807 Didactics (Details)
5808 University didactics (Details)
5816 Education science (Details)
5963 Evaluation research (Details)
Google Scholar: Search