Schopf, Christiane, Dobrovits, Ingrid, Brunner, Katharina, Gehringer, Nina. 2020. Flipped Classroom im Rechnungswesenunterricht - Erkenntnisse aus einem design experiment an der WU Wien. In: Moderner Rechnungswesenunterricht 2020. Status quo und Entwicklungen aus wissenschaftlicher und praktischer Perspektive, Hrsg. Berding, Florian; Jahncke, Heike; Slopinski, Andreas, 335-358. Wiesbaden: Springer.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Chapter in edited volume |
Language | German |
Title | Flipped Classroom im Rechnungswesenunterricht - Erkenntnisse aus einem design experiment an der WU Wien |
Title of whole publication | Moderner Rechnungswesenunterricht 2020. Status quo und Entwicklungen aus wissenschaftlicher und praktischer Perspektive |
Editor | Berding, Florian; Jahncke, Heike; Slopinski, Andreas |
Page from | 335 |
Page to | 358 |
Location | Wiesbaden |
Publisher | Springer |
Year | 2020 |
Reviewed? | Y |
Open Access | N |
Associations
- People
- Schopf, Christiane (Details)
- Dobrovits, Ingrid (Details)
- External
- Brunner, Katharina (WU Wien, Austria)
- Gehringer, Nina (WU Wien, Austria)
- Organization
- Institute for Business Education IN (Details)
- Research areas (Ă–STAT Classification 'Statistik Austria')
- 5348 Business education (Details)
- 5807 Didactics (Details)
- 5808 University didactics (Details)
- 5816 Education science (Details)
- 5963 Evaluation research (Details)