Quotation Eszler, Erwin, Völkl, Theresa. 2019. Zum Marketing-Potential der Social-Media-Plattformen „Facebook“, „YouTube“ und „Instagram“ für Versicherungsunternehmen in Österreich / Vergleichende Darstellung von wesentlichen Ergebnissen einer empirischen Studie (200 Probanden/-innen). risControl. 41 (12), 14-17.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Journal article
Journal risControl
Language German
Title Zum Marketing-Potential der Social-Media-Plattformen „Facebook“, „YouTube“ und „Instagram“ für Versicherungsunternehmen in Österreich / Vergleichende Darstellung von wesentlichen Ergebnissen einer empirischen Studie (200 Probanden/-innen)
Volume 41
Number 12
Year 2019
Page from 14
Page to 17
Reviewed? N
DOI na
Open Access N

Associations

Projects
The Austrian Insurance Industry as Object of Empirical Business Research
Insuring Business Science: empiristic-realistic approach
Securing Business Science: empiristic-realistic approach
People
Eszler, Erwin (Details)
External
Völkl, Theresa (Wirtschaftsuniversität Wien, Austria)
Organization
Institute for Finance, Banking and Insurance IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5307 Business and management economics (Details)
Google Scholar: Search