Quotation Wochele, Holger. 2017. Hotelnamen als Werbeträger: Gegenwärtige Tendenzen in der Romania und im deutschsprachigen Raum. In: Werbesprache pluridisziplinär – Aktuelle Ten¬den¬zen in der romanistischen Werbesprachenforschung, Hrsg. Hennemann, Anja / Lobin, Antje / Plötner, Kathleen / Schlaak, Claudia , 183-192. Berlin: Frank & Timme.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation External
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Hotelnamen als Werbeträger: Gegenwärtige Tendenzen in der Romania und im deutschsprachigen Raum
Title of whole publication Werbesprache pluridisziplinär – Aktuelle Ten¬den¬zen in der romanistischen Werbesprachenforschung
Editor Hennemann, Anja / Lobin, Antje / Plötner, Kathleen / Schlaak, Claudia
Page from 183
Page to 192
Location Berlin
Publisher Frank & Timme
Year 2017
Open Access N

Associations

People
Wochele, Holger (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
6604 Applied linguistics (Details)
6613 Onomastics (Details)
6615 Romance studies (Details)
6624 Language instruction research (Details)
Google Scholar: Search