Quotation Schopf, Christiane, Dobrovits, Ingrid, Lorenz, Markus, Schmid, Petra. 2018. Was bringt Stationenlernen im RW-Unterricht? Eine experimentelle Studie zu Lernmotivation und Lernerfolg. bwp@ Spe­zial AT-1: Wirtschaftspädagogische Forschung und Im­pulse für die Wirt­schaftsdidaktik – Beiträge zum 12. Österreichischen Wirtschaftspädagogik­kongress


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Journal article
Journal bwp@ Spe­zial AT-1: Wirtschaftspädagogische Forschung und Im­pulse für die Wirt­schaftsdidaktik – Beiträge zum 12. Österreichischen Wirtschaftspädagogik­kongress
Language German
Title Was bringt Stationenlernen im RW-Unterricht? Eine experimentelle Studie zu Lernmotivation und Lernerfolg
Year 2018
Reviewed? Y
DOI na
Open Access Y
Open Access Link http://www.bwpat.de/wipaed-at1/schopf_etal_wipaed-at_2018.pdf

Associations

People
Schopf, Christiane (Details)
Dobrovits, Ingrid (Details)
External
Lorenz, Markus (WU Wien, Austria)
Schmid, Petra (WU Wien, Austria)
Organization
Business Education IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5348 Business education (Details)
5807 Didactics (Details)
5808 University didactics (Details)
5816 Education science (Details)
5963 Evaluation research (Details)
Google Scholar: Search