Quotation Heiser, Jan Christoph, Prieler, Tanja. 2017. Karl Jaspers’ existentielle Philosophie. Eine dezidiert pädagogische Perspektive. In: Die erweiterte Denkungsart. Pädagogische, gesellschaftspolitische und interkulturelle Konsequenzen der Gemeinsinnsmaxime. Hrsg. Jan Christoph Heiser und Tanja Prieler, 79-105. Würzburg: Königshausen& Neumann.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Karl Jaspers¿ existentielle Philosophie. Eine dezidiert pädagogische Perspektive
Title of whole publication Die erweiterte Denkungsart. Pädagogische, gesellschaftspolitische und interkulturelle Konsequenzen der Gemeinsinnsmaxime.
Editor Jan Christoph Heiser und Tanja Prieler
Page from 79
Page to 105
Location Würzburg
Publisher Königshausen& Neumann
Year 2017
ISBN 978-3-8260-6211-7

Associations

People
Heiser, Jan Christoph (Details)
External
Prieler, Tanja (School of Education (UoS), University of Sheffield, United Kingdom)
Organization
Education Sciences AB (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5801 General education (Details)
5813 School pedagogy (Details)
5842 Political education (Details)
6102 Epistemology (Details)
6103 Ethics (Details)
6122 Cultural philosophy (Details)
6903 Humanities (interdisciplinary) (Details)
Google Scholar: Search