Quotation Güntürkün, Baris Pascal. 2016. Der Kunde als Koproduzent - Neue Einblicke in die Kundenwahrnehmung und Strategien zur erfolgreichen Gestaltung von Koproduktionsprozessen. Praxisdialog, WU Wien, 16.03.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Unpublished lecture
Language German
Title Der Kunde als Koproduzent - Neue Einblicke in die Kundenwahrnehmung und Strategien zur erfolgreichen Gestaltung von Koproduktionsprozessen
Event Praxisdialog
Location WU Wien
Date March 16, 2016
URL https://www.wu.ac.at/retail/experttalks/downloadpraxisdialog/?login=1

Associations

People
Güntürkün, Baris Pascal (Details)
Organization
Marketing DP (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5315 Commercial science (Details)
5320 Marketing (Details)
5321 Market research (Details)
5532 Applied psychology (Details)
Google Scholar: Search