Quotation Güntürkün, Baris Pascal and Haumann, Till and Koch, Holger and Lukasczyk, Alfred. 2012. Ein monetärer Ansatz zur ganzheitlichen Erfassung des Employer Brandings. PERSONALquarterly (früher: Personal: Zeitschrift für Human Ressource Management) 64 (4): S. 40-45.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Journal article
Journal PERSONALquarterly (früher: Personal: Zeitschrift für Human Ressource Management)
WU-Journal-Rating new STRAT-D
Language German
Title Ein monetärer Ansatz zur ganzheitlichen Erfassung des Employer Brandings
Volume 64
Number 4
Year 2012
Page from 40
Page to 45
URL https://www.haufe.de/personal/zeitschrift/personalquarterly/personal-quarterly-ausgabe-42012-personalquarterly_48_140454.html
DOI na

Associations

People
Güntürkün, Baris Pascal (Details)
External
Haumann, Till (Ruhr-University of Bochum, Germany)
Koch, Holger (trendence Institute GmbH, Germany)
Lukasczyk, Alfred (Eveonik Industries AG, Germany)
Organization
Marketing DP (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5320 Marketing (Details)
5324 Organizational research (Details)
5352 Human resource management, personnel management (Details)
5532 Applied psychology (Details)
Google Scholar: Search