Quotation Sinkovics, Rudolf, Penz, Elfriede. 2009. Mehrsprachige Interviews und Softwaregestützte Analyse. Problemlösungen und Implementierung mit Nvivo 7. In: Qualitative Marktforschung: Konzepte, Methoden, Analysen (2. Auflage), Hrsg. Renate Buber & Hartmut H. Holzmüller, 979-998. Wiesbaden: Gabler.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Mehrsprachige Interviews und Softwaregestützte Analyse. Problemlösungen und Implementierung mit Nvivo 7
Title of whole publication Qualitative Marktforschung: Konzepte, Methoden, Analysen (2. Auflage)
Editor Renate Buber & Hartmut H. Holzmüller
Page from 979
Page to 998
Location Wiesbaden
Publisher Gabler
Year 2009

Associations

People
Sinkovics, Rudolf (Former researcher)
Penz, Elfriede (Details)
Organization
International Marketing Management IN (Details)
Competence Center for Empirical Research Methods WE (Details)
Google Scholar: Search