Fuhrmann, Bettina. 2015. Prozesse und Output effektiven Rechnungswesenunterrichts aus Schülersicht. In: Kognitive Aktivierung in der Ökonomischen Bildung, Hrsg. Holger Arndt, 255-269. Schwalbach/Ts.: Wochenschau Verlag.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Chapter in edited volume |
Language | German |
Title | Prozesse und Output effektiven Rechnungswesenunterrichts aus Schülersicht |
Title of whole publication | Kognitive Aktivierung in der Ökonomischen Bildung |
Editor | Holger Arndt |
Page from | 255 |
Page to | 269 |
Location | Schwalbach/Ts. |
Publisher | Wochenschau Verlag |
Year | 2015 |
Reviewed? | Y |
ISBN | 978-3-7344-0086-5 |
Associations
- People
- Fuhrmann, Bettina (Details)
- Organization
- Institute for Business Education IN (Details)
- Competence Center for Empirical Research Methods WE (Details)