Quotation Hristev, Sotir, Abou Nabout, Nadia. 2014. Echtzeithandel von Werbung im Real-Time-Advertising. In: Deutscher Dialogmarketing Verband e. V., Hrsg. Dialogmarketing Perspektiven 2013/2014: Tagungsband 8. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing, 243-260. Wiesbaden: Springer.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Echtzeithandel von Werbung im Real-Time-Advertising
Title of whole publication Deutscher Dialogmarketing Verband e. V.
Editor Dialogmarketing Perspektiven 2013/2014: Tagungsband 8. wissenschaftlicher interdisziplinärer Kongress für Dialogmarketing
Page from 243
Page to 260
Location Wiesbaden
Publisher Springer
Year 2014

Associations

People
Abou Nabout, Nadia (Details)
External
Hristev, Sotir
Organization
Interactive Marketing and Social Media IN (Details)
Google Scholar: Search