Quotation Fisch, Jan Hendrik, Roß, Jan-Michael. 2008. Umsetzung einer Gleichteile-Strategie zwischen den internationalen Konzernmarken von Daimler Trucks. In: Fallstudien zum Internationalen Management. 3. Auflage, Hrsg. Zentes J.; Swoboda B.; Morschett D. (eds.), 207-224. Wiesbaden: -.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Umsetzung einer Gleichteile-Strategie zwischen den internationalen Konzernmarken von Daimler Trucks
Title of whole publication Fallstudien zum Internationalen Management. 3. Auflage
Editor Zentes J.; Swoboda B.; Morschett D. (eds.)
Page from 207
Page to 224
Location Wiesbaden
Publisher -
Year 2008

Associations

People
Fisch, Jan Hendrik (Details)
External
Roß, Jan-Michael
Organization
Global Business and Trade DP (Details)
International Business (Details)
Google Scholar: Search