Quotation Schmid, Judith and Rößl, Dietmar. 2013. Entrepreneurial Marketing als Erfolgsfaktor in der Krise. In: KMU in der Krise: Strategien zur Krisenvermeidung und Krisenbewältigung, Hrsg. Alexander Keßler, Hermann Frank, Dietmar Rößl, S. 97-129. Wien: Verlag Österreich.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Entrepreneurial Marketing als Erfolgsfaktor in der Krise
Title of whole publication KMU in der Krise: Strategien zur Krisenvermeidung und Krisenbewältigung
Editor Alexander Keßler, Hermann Frank, Dietmar Rößl
Page from 97
Page to 129
Location Wien
Publisher Verlag Österreich
Year 2013
ISBN 9783704665614

Associations

People
Rößl, Dietmar (Details)
External
Schmid, Judith
Organization
Institute for Small Business Management and Entrepreneurship IN (Details)
Google Scholar: Search