Quotation Fuhrmann, Bettina, Vettori, Oliver. 2007. Lernstrategien der Studienanfängerinnen und -anfänger. Eine empirische Analyse an der Wirtschaftsuniversität Wien.. NetzWerk - Die Zeitschrift der Wirtschaftsbildung Schweiz 101 ((3)): 23-34.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Journal article
Journal NetzWerk - Die Zeitschrift der Wirtschaftsbildung Schweiz
Language German
Title Lernstrategien der Studienanfängerinnen und -anfänger. Eine empirische Analyse an der Wirtschaftsuniversität Wien.
Volume 101
Number (3)
Year 2007
Page from 23
Page to 34

Associations

People
Fuhrmann, Bettina (Details)
Vettori, Oliver (Former researcher)
Organization
Vienna University of Economics and Business WU (Details)
Business Education IN (Details)
Competence Center for Empirical Research Methods WE (Details)
Institute for Public Management and Governance IN (Details)
Google Scholar: Search