Quotation Schnedlitz, Peter, Toth, Andreas. 2012. Die Beziehung zwischen Einkaufserlebnis und Preiszufriedenheit. Eine Studie im österreichischen Lebensmitteleinzelhandel. Tagung Handelsforschung 2012, Göttingen, Deutschland, 29.1.-1.12.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Paper presented at an academic conference or symposium
Language German
Title Die Beziehung zwischen Einkaufserlebnis und Preiszufriedenheit. Eine Studie im österreichischen Lebensmitteleinzelhandel
Event Tagung Handelsforschung 2012
Year 2012
Date 29.1.-1.12
Country Germany
Location Göttingen

Associations

People
Schnedlitz, Peter (Details)
External
Toth, Andreas (Germany)
Organization
Retailing and Marketing IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5307 Business and management economics (Details)
5315 Commercial science (Details)
5320 Marketing (Details)
Google Scholar: Search