Quotation Krumay, Barbara. 2009. Der Einfluss von Online Kundenservice-angeboten auf Kundenloyalität. In Bayreuther Arbeitspapiere zur Wirtschaftsinformatik. Tagungsband zum Doctoral Consortium der WI 2009, Hrsg. Universität Bayreuth, Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik, 105-114. Bayreuth:


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Contribution to conference proceedings
Language German
Title Der Einfluss von Online Kundenservice-angeboten auf Kundenloyalität
Title of whole publication Bayreuther Arbeitspapiere zur Wirtschaftsinformatik. Tagungsband zum Doctoral Consortium der WI 2009
Editor Universität Bayreuth, Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik
Page from 105
Page to 114
Location Bayreuth
Year 2009

Associations

People
Krumay, Barbara (Details)
Organization
Information Systems and Society IN (Details)
Information Systems and New Media IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
1108 Informatics (Details)
1109 Information and data processing (Details)
5300 Economics (Details)
5306 Business data processing (Details)
5320 Marketing (Details)
5350 Innovation research (Details)
5364 Project management (Details)
5366 Information society (Details)
5367 Management information systems (Details)
Google Scholar: Search