Quotation Dabic, Marina, Hatzinger, Reinhold. 2009. Zielgruppenadäquate Abläufe in Konfigurationssystemen - eine empirische Studie im Automobilmarkt: Das Paarvergleichs-Pattern-Modell für Partial Rankings. In: Präferenzanalyse mit R - Anwendungen aus Marketing, Behavioural Finance und Human Resource Management, Hrsg. Hatzinger, R., Dittrich, R., Salzberger, T., 110-150. Wien: Facultas.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Zielgruppenadäquate Abläufe in Konfigurationssystemen - eine empirische Studie im Automobilmarkt: Das Paarvergleichs-Pattern-Modell für Partial Rankings
Title of whole publication Präferenzanalyse mit R - Anwendungen aus Marketing, Behavioural Finance und Human Resource Management
Editor Hatzinger, R., Dittrich, R., Salzberger, T.
Page from 110
Page to 150
Location Wien
Publisher facultas wuv
Year 2009
Reviewed? Y

Associations

People
Hein, Marina (Former researcher)
Hatzinger, Reinhold (Former researcher)
Organization
Institute for Statistics and Mathematics IN (Details)
Marketing and Consumer Research IN (Details)
Google Scholar: Search