Quotation Judt, Ewald. 2008. Die Kognitive Dissonanz - ein Auslaufmodell?. Besprechung von Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz, Forschungsergebnisse der Wirtschaftsuniversität Wien, Band 24, Peter Lang Verlag, Frankfurt/Main 2008, von Monika Koller. Der Markt. Zeitschrift für Absatzwirtschaft und Marketing (3): 142-143.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Book or article review
Journal der markt - International Journal of Marketing (eingestellt 2013)
WU-Journal-Rating new MAR-D, STRAT-D
Language German
Title Die Kognitive Dissonanz - ein Auslaufmodell?
Reviewed work Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz, Forschungsergebnisse der Wirtschaftsuniversität Wien, Band 24, Peter Lang Verlag, Frankfurt/Main 2008
Reviewed work's auhtor Monika Koller
Issue 3
Year 2008
Page from 142
Page to 143

Associations

People
Judt, Ewald (Details)
Organization
Marketing Management IN (Details)
Google Scholar: Search