Quotation Chini, Leo-Walter. 2000. Implikationen des E-Business auf Marketingstrategien der KMU. In Die KMU im 21. Jahrhundert - Impulse, Aussichten, Konzepte; Rencontres de St-Gall 2000, Hrsg. Pleitner, H.J., Weber W., , 71-74. St. Gallen: KMU Verlag HSG.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Contribution to conference proceedings
Language German
Title Implikationen des E-Business auf Marketingstrategien der KMU
Title of whole publication Die KMU im 21. Jahrhundert - Impulse, Aussichten, Konzepte; Rencontres de St-Gall 2000
Editor Pleitner, H.J., Weber W.,
Page from 71
Page to 74
Location St. Gallen
Publisher KMU-Verl. HSG
Year 2000

Associations

People
Chini, Leo (Former researcher)
Organization
Institute for Small Business Management and Entrepreneurship IN (Details)
Google Scholar: Search