Quotation Teller, Christoph. 2007. Marketing Aspects of Retail Agglomerations - Basic Considerations & Empirical Insights. Vortrag im Rahmen des ASO Projekts 55s04 (Multidisziplinärer Zugang zur Analyse von Tätigkeiten in Marketing und Handel), Fakultät für Betriebswirtschaftslehre der Wirtschaftsuniversität Bratislava in Kosice, 30.01.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Unpublished lecture
Language German
Title Marketing Aspects of Retail Agglomerations - Basic Considerations & Empirical Insights
Event Vortrag im Rahmen des ASO Projekts 55s04 (Multidisziplinärer Zugang zur Analyse von Tätigkeiten in Marketing und Handel)
Location Fakultät für Betriebswirtschaftslehre der Wirtschaftsuniversität Bratislava in Kosice
Date Jan. 30, 2007

Associations

People
Teller, Christoph (Former researcher)
Organization
Retailing and Marketing IN (Details)
Google Scholar: Search