Quotation Pinterits, Andreas, Hienerth, Claudia, Maier, Jürgen. 2006. E-Commerce-Erfolgsfaktoren - Wichtigkeit, Einfachheit und Messhäufigkeit in der betrieblichen Praxis. In Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2006, Hrsg. Lehner, Franz; Nösekabel, Holger; Kleinschmidt, Peter, 143-154. Berlin: GITO Verlag.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Contribution to conference proceedings
Language German
Title E-Commerce-Erfolgsfaktoren - Wichtigkeit, Einfachheit und Messhäufigkeit in der betrieblichen Praxis
Title of whole publication Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI) 2006
Editor Lehner, Franz; Nösekabel, Holger; Kleinschmidt, Peter
Page from 143
Page to 154
Location Berlin
Publisher GITO Verlag
Year 2006
ISBN 3-936771-61-8

Associations

People
Pinterits, Andreas (Former researcher)
External
Hienerth, Claudia (Austria)
Maier, Jürgen (Austria)
Organization
Information Systems and Society IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5367 Management information systems (Details)
Google Scholar: Search