Quotation Reutterer, Thomas. 2006. Zur Bedeutung von daten- und modellgestützten Entscheidungshilfen in Marketing und Handel. In Innovationen in Marketing und Handel, Hrsg. Schnedlitz, Peter, Buber, Renate, Reutterer, Thomas, Schuh, Arnold, Teller, Christoph, 119-123. Wien: Linde.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Zur Bedeutung von daten- und modellgestützten Entscheidungshilfen in Marketing und Handel
Title of whole publication Innovationen in Marketing und Handel
Editor Schnedlitz, Peter, Buber, Renate, Reutterer, Thomas, Schuh, Arnold, Teller, Christoph
Page from 119
Page to 123
Location Wien
Publisher Linde Verlag
Year 2006
Reviewed? Y

Associations

People
Reutterer, Thomas (Details)
Organization
Service Marketing and Tourism IN (Details)
Retailing (Former organization)
Google Scholar: Search