Quotation Mazanec, Josef. 2006. Eine "Landkarte der Werbeforschung": Schlagwortvisualisierung am Beispiel der Zeitschrift "transfer - Werbeforschung und Praxis. In Werbe- und Markenforschung: Meilensteine - State-of-the-Art - Perspektiven, Hrsg. A. Strebinger, W. Mayerhofer, H. Kurz, 27-47. Wiesbaden: Gabler.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Eine "Landkarte der Werbeforschung": Schlagwortvisualisierung am Beispiel der Zeitschrift "transfer - Werbeforschung und Praxis
Title of whole publication Werbe- und Markenforschung: Meilensteine - State-of-the-Art - Perspektiven
Editor A. Strebinger, W. Mayerhofer, H. Kurz
Page from 27
Page to 47
Location Wiesbaden
Publisher Gabler
Year 2006
URL http://tourism.wu-wien.ac.at/forschung/landkarten/VisSom_transfer.html
ISBN 10 3-8349-0395-7

Associations

People
Mazanec, Josef (Details)
Organization
Tourism and Leisure Studies (Former organization)
Google Scholar: Search