Quotation Franke, Nikolaus, Schreier, Martin. 2006. Wenn Kunden arbeiten und dafür bezahlen: Ein Forschungsprogramm zum Wertzuwachs durch Mass Customization Toolkits. In: Innovationen in Marketing und Handel, Hrsg. Schnedlitz, P., Buber, R., Reutterer, T., Schuh, A., Teller, C., 180-187. Wien: Linde.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Wenn Kunden arbeiten und dafür bezahlen: Ein Forschungsprogramm zum Wertzuwachs durch Mass Customization Toolkits
Title of whole publication Innovationen in Marketing und Handel
Editor Schnedlitz, P., Buber, R., Reutterer, T., Schuh, A., Teller, C.
Page from 180
Page to 187
Location Wien
Publisher Linde Verlag
Year 2006
Reviewed? Y

Associations

People
Franke, Nikolaus (Details)
Schreier, Martin (Details)
Organization
Entrepreneurship (Former organization)
Google Scholar: Search