Quotation Rößl, Dietmar. 1991. Strategische Marketingentscheidungen für Klein- und Mittelbetriebe. Symposium des Forschungsinstituts für Ökonomie der Universität Bratislava "Zur Zukunft der Klein- und Mittelbetriebe", Bratislava, Slowakei, 18.-19. Juni.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Paper presented at an academic conference or symposium
Title Strategische Marketingentscheidungen für Klein- und Mittelbetriebe
Event Symposium des Forschungsinstituts für Ökonomie der Universität Bratislava "Zur Zukunft der Klein- und Mittelbetriebe"
Year 1991
Date 18.-19. Juni
Country Slovakia
Location Bratislava

Associations

People
Rößl, Dietmar (Details)
Organization
Trade and Small and Medium Enterprises (Former organization)
Research Institute for Cooperation and Cooperatives FI (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5320 Marketing (Details)
Google Scholar: Search