Quotation Pennerstorfer, Dieter. 2006. Spatial Price Competition in the Austrian Retail Gasoline Market: The Influence of Unbranded Stations on Competition and Prices.. Sommerseminar der Gesellschaft für Regionalforschung (GfR) und des Instituts für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung der Bundesagentur für Arbeit (IAB), Dresden, Deutschland, 06. und 07. Juli.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Paper presented at an academic conference or symposium
Language German
Title Spatial Price Competition in the Austrian Retail Gasoline Market: The Influence of Unbranded Stations on Competition and Prices.
Event Sommerseminar der Gesellschaft für Regionalforschung (GfR) und des Instituts für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung der Bundesagentur für Arbeit (IAB)
Year 2006
Date 06. und 07. Juli
Country Germany
Location Dresden

Associations

People
Pennerstorfer, Dieter (Former researcher)
Organization
Economics 4/Applied Economics (Former organization)
Google Scholar: Search