Quotation Rößl, Dietmar. 1993. Tanzschule Heidenreich: Repositionierung als Konkurrenzstrategie. In Marketing-Fallstudien für Klein- und Mittelbetriebe, Hrsg. in: Aigner, W. / Meyer, M. / Rößl, D. , 97-122. Wien: Ueberreuter.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Title Tanzschule Heidenreich: Repositionierung als Konkurrenzstrategie
Title of whole publication Marketing-Fallstudien für Klein- und Mittelbetriebe
Editor in: Aigner, W. / Meyer, M. / Rößl, D.
Page from 97
Page to 122
Location Wien
Publisher Ueberreuter
Year 1993

Associations

People
Rößl, Dietmar (Details)
Organization
Trade and Small and Medium Enterprises (Former organization)
Research Institute for Cooperation and Cooperatives FI (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5320 Marketing (Details)
Google Scholar: Search