Quotation Rößl, Dietmar. 1999. Die Gestaltung von Beziehungen als zentrale Marketingaufgabe im Klein- und Mittelbetrieb. Materialien des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Klein- und Mittelbetriebe. Mugler, J.. 2. überarb. Auflage Wien: Eigenverlag.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Lecture notes/article in lecture notes
Language German
Title Die Gestaltung von Beziehungen als zentrale Marketingaufgabe im Klein- und Mittelbetrieb
Title of whole publication Materialien des Instituts für Betriebswirtschaftslehre der Klein- und Mittelbetriebe
Editor Mugler, J.
Edition 2. überarb. Auflage
Location Wien
Publisher Eigenverlag
Year 1999

Associations

People
Rößl, Dietmar (Details)
Organization
Trade and Small and Medium Enterprises (Former organization)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5301 Distributive trades (Details)
5307 Business and management economics (Details)
5320 Marketing (Details)
Google Scholar: Search