Quotation Rößl, Dietmar. 2005. Marketing für Klein- und Mittelbetriebe – Spezifische Betrachtungslinien im Objektbereich. In Innovationen im sektoralen Marketing, Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch, Hrsg. Holzmüller, H.H. / Schuh, A. , 143-160. Heidelberg: Physica-Verlag.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Title Marketing für Klein- und Mittelbetriebe – Spezifische Betrachtungslinien im Objektbereich
Title of whole publication Innovationen im sektoralen Marketing, Festschrift zum 60. Geburtstag von Fritz Scheuch
Editor Holzmüller, H.H. / Schuh, A.
Page from 143
Page to 160
Location Heidelberg
Publisher Physica-Verlag
Year 2005

Associations

People
Rößl, Dietmar (Details)
Organization
Trade and Small and Medium Enterprises (Former organization)
Research Institute for Cooperation and Cooperatives FI (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5314 Trade Research (Details)
5320 Marketing (Details)
Google Scholar: Search