Quotation Springer, Fanny, Koller, Monika. 2021. Smart Home: Beschreibung der segmentspezifischen Akzeptanz. transfer - Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 67 (2), 6-15.


RIS


BibTeX

Abstract

Smart-Home-Geräte werden nicht von allen Teilen der Bevölkerung im gleichen Maße genutzt. Daher ist es sinnvoll, einzelne Zielgruppen zu identifizieren und diese separat anzusprechen.

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Journal article
Journal transfer - Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement
WU-Journal-Rating new MAR-D, STRAT-D
Language German
Title Smart Home: Beschreibung der segmentspezifischen Akzeptanz
Volume 67
Number 2
Year 2021
Page from 6
Page to 15
Reviewed? Y
URL https://transfer-zeitschrift.net/
DOI na
Open Access N

Associations

People
Koller, Monika (Details)
External
Springer, Fanny (Universität Wien, Austria)
Organization
Institute for Marketing and Consumer Research IN (Details)
Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
5301 Distributive trades (Details)
5307 Business and management economics (Details)
5320 Marketing (Details)
5321 Market research (Details)
Google Scholar: Search