2018 Zniva, Robert, Weber, Daniela. 2018. Revising the Conceptualization of Aging in Consumer Behavior. Gernotological Society of America 2018 Annual Scientific Meeting, Boston, Vereinigte Staaten/USA, 14.11-18.11. (Details)
  Zniva, Robert, Lienbacher, Eva, Weber, Daniela. 2018. Revising the Impact of Aging on Food Shopping. Gernotological Society of America 2018 Annual Scientific Meeting, Boston, Vereinigte Staaten/USA, 14.11-18.11. (Details)
2017 Nindl, Fabian, Salesny, Anton. 2017. A modern update on loyalty programs in Austria’s and Germany’s food retailing industry. AMA Summer Conference 2017, San Francisco, Vereinigte Staaten/USA, 04.08-06.08. (Details)
2015 Einwiller, Sabine, Weitzl, Wolfgang. 2015. Kritik an Unternehmen in Social Media: Entstehung, Verbreitung und Management. Fakultätstag der Fakultät für Sozialwissenschaften, Wien, Österreich, 24.09. (Details)
2014 Harrauer, Verena. 2014. Customer Orientation in the Daily Business of Retail Store Managers. AMA, Orlando (Florida, Vereinigte Staaten/USA, 21.02.-23.02.. (Details)
2009 Weber, Daniela, Lienbacher, Eva, Ziniel, Wolfgang, Mair, Patrick. 2009. Statistical Challenges in Search Engine Marketing - Schuhplattler Go Google AdWords. Österreichische Statistiktage 2009, Wien, Österreich, 21.09-23.09. (Details)
  Wiesel, Stefan. 2009. Segmenting and structuring markets using Configural Frequency Analysis (CFA). Österreichische Statistiktage 2009, Wien, Österreich, 21.09-23.09. (Details)
  Holweg, Christina, Lienbacher, Eva, Weber, Daniela, Schnedlitz, Peter. 2009. Social Supermarket - A New Marketing Channel?. Anzmac. Australian & New Zealand Marketing Academy. Sustainable Management and Marketing Conference., Melbourne, Australien, 30.11.-2.12.. (Details)
2008 Buber, Renate, Reiger, Horst, Granzner, Veronika. 2008. The construction of trust in sales conversations. European Marketing Conference (EMAC), Brighton, Großbritannien, 26-05 - 30-05. (Details)