2019 Nindl, Fabian. 2019. From Ownership to Access - changing customer attitudes in sports retailing. Dissertation, WU Wien. (Details)
2015 Harrauer, Verena. 2015. Performance Measurement im Einzelhandel. Dissertation, Institut für Handel und Marketing. (Details)
  Zniva, Robert. 2015. Ältere Konsument/inn/en im Lebensmitteleinzelhandel: Ist Convenience ein Erfolgsfaktor? Dissertation, WU Wien. (Details)
2014 Weitzl, Wolfgang. 2014. Measuring electronic word of mouth effectiveness: Developing and applying the eWOM trust scale. Dissertation, University of Vienna. (Details)
2012 Lienbacher, Eva. 2012. Corporate Social Responsibility im Handel. Diskussion und empirische Evidenz des alternativen Betriebstyps Sozialmarkt. Dissertation, WU Wien, Institut für Handel & Marketing. (Details)
2009 Walter, Eva Margarete. 2009. Zahlungsverhalten am stationären Point of Sale: Empirische Evidenz und Erklärungsmodelle. Dissertation, WU Wirtschaftsuniversität Wien. (Details)