2016 Schlegelmilch, Bodo B. 2016. Global Marketing Strategy - An Executive Digest. Springer International Publishing Switzerland (249 pages): Springer. (Details)
2012 Rudolph, T., Schlegelmilch, Bodo B., Bauer, A., Franch, J., Meise, J.N.. 2012. Diversity in European Marketing. Wiesbaden: Springer. (Details)
2010 Ambos, Björn, Schlegelmilch, Bodo B.. 2010. The New Role of Regional Management. Basingstoke: Palgrave Macmillan. (Details)
2009 Miska, Christof, Viktoria K., Brunner. 2009. Corporate PhD Awards: An explorative analysis of use and benefits of corporate PhD awards. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller. (Details)
  Mendenhall, M., Oddou, G., Stahl, Günter. 2009. Readings and cases in international human resource management. 4th ed.. London: Routledge. (Details)
  Brenner, Barbara. 2009. Management Control in Central- and Eastern European Subsidiaries. London: Palgrave Macmillan. (Details)
2007 Mendenhall, M., Oddou, G., Stahl, Günter. 2007. Readings and cases in international human resource management. IX. Auflage. London: Routledge. (Details)
2006 Stahl, Günter, Björkman, I.. 2006. Handbook of research in international human resource management. London: Edward Elgar. (Details)
2005 Stahl, Günter, Mayrhofer, W., Kühlmann, T.M.. 2005. Internationales Personalmanagement - neue Aufgaben, neue Lösungen. Merling: Hampp. (Details)
  Stahl, Günter, Mendenhall, M. E.. 2005. Mergers and acquisitions: Managing culture and human resource. Stanford: Stanford Univ. Pr.. (Details)
2004 Chini, Tina Claudia. 2004. Effective Knowledge Transfer in Multinational Corporations. Houndmills: Palgrave McMillan. (Details)
  Kirchler, Erich, Meier-Pesti, Katja, Hofmann, Eva. 2004. Menschenbilder in Organisationen. Wien: WUV. (Details)
2003 Götze, Elisabeth. 2003. Markenwissen 3- bis 5-jähriger Kinder und ihr Einfluss auf Markenentscheidungen ihrer Bezugspersonen. Empirische Erkenntnisse aus ausgewählten Ländern. Service Fachverlag, Wien (Details)
2002 Keegan, W.J., Schlegelmilch, Bodo B., Stöttinger, Barbara. 2002. Globales Marketing-Management. Eine europäische Perspektive. München: Oldenbourg. (Details)
  Ambos, B.. 2002. Internationales Forschungs- und Entwicklungsmanagement: Strategische Mandate, Koordination und Erfolg ausländischer Tochtergesellschaften. Gabler Verlag, Wiesbaden (Details)
  Prange, Christiane. 2002. Organisationales Lernen und Wissensmanagement - Fallstudien aus der Unternehmenspraxis. Wiesbaden, Gabler Verlag (Details)
  Diamantopoulos, Adamantios, Schlegelmilch, Bodo B.. 2002. Taking the Fear out of Data Analysis. 3rd edition. London: The Dryden Press. (Details)
2001 Kreuz, Peter, Schlegelmilch, Bodo B.. 2001. Customer Relationship Management im Internet: Grundlagen und Werkzeuge für Manager. Norderstedt: Norderstedt Verlag. (Details)
  Keegan, W. J., Schlegelmilch, Bodo B.. 2001. Global Marketing Management: A European Perspective. Essex: Financial Times / Prentice Hall. (Details)
  Foerster, A., Kreuz, P.. 2001. Offensives Marketing im E-Business: Loyale Kunden gewinnen: CRM-Potenziale nutzen. 276 Seiten, Springer (Details)
1998 Schlegelmilch, Bodo B.. 1998. Marketing Ethics: An International Perspective. London: International Thomson Publishing. (Details)
1989 Hendel, A., Linn, S., Schlegelmilch, Bodo B., Vestring, T.. 1989. Die besten Business Schools der USA: Der Weg zum Master of Business Administration (MBA). Frankfurt: Campus Verlag. (Details)