2014 Kleber, Janet. 2014. What motivates people to help? The influence of numerical information on the construction of donation decisions. Dissertation, University of Vienna. (Details)
2011 Wimmer, Harald. 2011. Einflussfaktoren auf die Akzeptanz von neuen Technologien am Beispiel Hybridauto. Dissertation, Institut für Marketing-Management. (Details)
  Zauner, Alexander. 2011. The concept of customer value: antecedents, consequences and interactions. Dissertation, WU Vienna. (Details)
  Ziniel, Wolfgang. 2011. Third-Party Product Reviews and Consumer Behaviour: A Dichotomous Measuring of the Influences on Preference, Quality, Value and Purchase Intention via Graphical Chain Models, Rasch- and Paired Comparison Conjoint-Models. Dissertation, Marketing-Management. (Details)
2006 Koller, Monika. 2006. Longitudinale Betrachtung der Kognitiven Dissonanz - Eine Tagebuchstudie zur Reiseentscheidung. Dissertation, Wirtschaftsuniversität Wien. (Details)
2004 Floh, Arne. 2004. Kundenbindung im Internet - Messung der psychografischen Antezedenzbedingungen von Kundenbindung im Kontext elektronischer Geschäftsbeziehungen. Dissertation, WU Wien, Abteilung Marketing (Details)